woensdag 16 november 2011

Lance Armstrong

Wie is Lance Armstrong?
Amerikaanse wielrenner


Zijn beste wijsheden en quotes.

- Ik meen dat hoe harder ik trap, hoe sneller ik met pensioen kan.
- Hoe je 100% er ook uitziet, geef het.
- Zonder kanker had ik nooit ook maar één Tour de France gewonnen. 
 Kanker leerde mij een zinvoller leven en dat leerde mij hoe te trainen en te winnen.
- Eén van de meest voldoening gevende dingen van een atleet zijn, is het herdefiniëren van wat menselijk mogelijk is.
- Boe roepen klinkt veel harder dan juichen. 
Als tien mensen juichen en een jouwt jou uit, dan hoor je alleen die ene.
- Pijn is tijdelijk. 
Het duurt misschien een minuut, een uur, een dag of een jaar, maar uiteindelijk trekt het weg en iets anders neemt het over. 
Opgeven duurt echter eeuwig.

meer op http://5-five-5.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten