zondag 12 juni 2016

Advies: Noem je hond nooit en te nimmer Seks!


Iedereen die een hond heeft noemt hem "Rakker" of "Pluto". 
Die van mij noem ik "Seks". 
Nu brengt Seks mij vrij regelmatig in verlegenheid.



Toen ik naar het gemeentehuis ging om een vergunning op te halen voor mijn hond, zei ik tegen de bediende:
"Ik wil graag een vergunning voor Seks."
Hij zei:
"Dat zou ik ook wel willen."
Toen zei ik:
"Maar het is een hond!"
Hij zei dat het niet uitmaakte hoe ze er uitzag. 
Toen zei ik:
"Maar je begrijpt het niet. 
Ik heb Seks sinds mijn negende jaar." 
Hij zei dat ik toen toch al wel een vrij groot meisje moest zijn geweest.

Toen ik trouwde en op huwelijksreis ging, nam ik mijn hond met me mee. 
Ik vertelde de hotelklerk dat ik een kamer wilde voor mij en mijn man en een aparte kamer voor Seks. 
Hij zei dat elke kamer in het hotel voor seks was. 
Ik zei: "U begrijpt het niet. 
Seks houdt me 's nachts wakker!"
De hotelklerk zei: "Mij ook!"

Toen mijn man en ik gingen scheiden, gingen we naar de rechtbank om de verzorging voor de hond uit te vechten. 
Ik zei: "Edelachtbare, ik had Seks voordat ik getrouwd was."
De rechter zei: "Ik ook."

Een paar weken geleden liep Seks weg. 
Ik heb uren naar hem lopen zoeken en bedacht me opeens dat hij dol op kinderen was. 
Ik ging dus naar het schoolplein hier vlakbij waar het net pauze was en vroeg of de kinderen mee wilden helpen met zoeken, omdat ze hem wel kenden. 
Een politieagent kwam naar me toe en vroeg: "Wat doet u op dit schoolplein?"
Ik zei: "Ik zoek Seks met deze kinderen."

Mijn zaak komt volgende week vrijdag voor.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten