Welk systeem er ook wordt gebruikt (radar, laser of elektrische sensoren), het meten is altijd vrij betrouwbaar.
Maar om de snelheid te meten moeten er altijd 2 foto’s worden gemaakt.
Maar om de snelheid te meten moeten er altijd 2 foto’s worden gemaakt.
De afstand die tussen 2 momenten wordt afgelegd, maakt het mogelijk de werkelijke snelheid te meten.
Tussen deze foto’s zit een halve seconde.
Door het weer, lichtniveau of de kwaliteit van de lens kan het nummerbord niet te lezen zijn.
De bestuurder krijgt dan geen bekeuring.
Het is een fabeltje dat er geen goede foto gemaakt wordt, als je maar ver genoeg van de camera rijdt.
Tussen deze foto’s zit een halve seconde.
Door het weer, lichtniveau of de kwaliteit van de lens kan het nummerbord niet te lezen zijn.
De bestuurder krijgt dan geen bekeuring.
Het is een fabeltje dat er geen goede foto gemaakt wordt, als je maar ver genoeg van de camera rijdt.
Er zijn verschillende tests gedaan om te kijken hoe snel een flitspaal is.
Bij een snelheid van 241 kilometer per uur maakte de flitspaal nog goede foto’s.
Bij een snelheid van 274 kilometer per uur werd helemaal geen foto gemaakt. Ergens tussen deze 2 snelheden ligt de grens.
meer op http://5-five-5.blogspot.nl/
Bij een snelheid van 241 kilometer per uur maakte de flitspaal nog goede foto’s.
Bij een snelheid van 274 kilometer per uur werd helemaal geen foto gemaakt. Ergens tussen deze 2 snelheden ligt de grens.
meer op http://5-five-5.blogspot.nl/
jammer mijn auto gaat niet zo hard maar gelukkig wordt ik nooit geflitst. Groet, Olfsen
BeantwoordenVerwijderenzo hard rijdt mijn auto niet "(((
BeantwoordenVerwijderen