zaterdag 5 januari 2013

Zwemmende en spelende biggetjes in zee en op het strand.



Deze bijzondere biggetjes zwemmen elke dag in het kristalheldere water van Big Major Cay, in de Bahama's. 
Toeristen stromen toe op het strand om naar de zwemkunstjes van de wilde varkens in de turquoise zee te komen kijken. 
Een van de biggen, Plato, is zelfs zo beroemd dat fotograaf en oceaangids Jim Abernethyeen er een boek over publiceerde, The Secret of Pig Island. 
Op deze foto's, die ook in het boek staan, kan je zien hoe goed de varkentjes zich het luie strandleven laten welgevallen, ze plonzen gretig in het water en dollen in het zand.

meer op http://5-five-5.blogspot.nl/
























1 opmerking:

  1. Hoi Tineke
    Ik vind de foto's zo bijzonder en mooi dat ik één ervan al een tijd als bureaublad achtergrond gebruik. Maar nu ik ga verhuizen heb ik bedacht dat ik graag deze foto als fotobehang wil laten afdrukken.
    Vind je dat goed? (zal ik je naam erbij zetten ;-) en als je dat goed vind, zou ik dan heeeeeel alsjeblieft de originele grote van je mogen hebben/kopen? want de pixels op de website zijn te weinig voor groot formaat.
    Het gaat overigens om de derde foto.

    Ik ben benieuwd naar je reactie !
    Groetjes Ellen
    e.kleinlein68@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen