maandag 2 juli 2012

De datingsite voor lelijke mensen leidt tot huwelijk.



Twee tortelduifjes die elkaar leerden kennen op de Britse site theuglybugball.com zijn verloofd.
De datingsite is speciaal bedoeld voor 'lelijke mensen'.
Het is de eerste keer dat een ontmoeting op de site tot een verloving heeft geleid, meldde de Volkskrant.

"Ik heb een gezicht dat kinderen in huilen doet uitbarsten."
Het lijkt niet bepaald een goede openingszin.
Toch leverde die frase Tom Clifford zijn eerste afspraakje met Janine Walker op.
Nu, een dikke maand en vier dates later, is het koppel verloofd.


De website theuglybugball.com is bedoeld voor 'the aesthetically challenged', een Engels eufemisme voor 'lelijke mensen'.
Het gelukkige stelletje kreeg van de site een huwelijksreis naar het plaatsje Borth in Wales cadeau.

Liefde maakt blind
"Lieve Janine", schreef tapijtlegger Clifford (36) in een bericht aan Walker. "Ik zag net je prachtige gezicht op The Ugly Bug Ball en ik zou je graag willen ontmoeten.
Ik woon bij je in de buurt, dus dat moet geen probleem zijn.
Ik heb een gezicht dat kinderen in huilen doet uitbarsten, maar, zoals ze zeggen: liefde maakt blind, en ik denk dat jij me ook leuk zult vinden."
En Walker, een winkelbediende die nog bij haar ouders woont, ging overstag.

"Ze is zo mooi, en ik kan nog steeds niet geloven dat dit echt gebeurt", zegt Clifford tegenover de Daily Telegraph.
Ook Walker is dolgelukkig.
"Ik waardeer het dat Tom geen Brad Pitt is.
Ik ben ook niet bepaald een Angelina Jolie."



4 opmerkingen:

  1. liev

    ze zijn dan wel geen van beiden 'fotomodellen-mooi', maar echt uitgesproken lelijk vind ik ze nou ook weer niet. met andere kleren en kapsels zouden ze allebei waarschijnlijk al een flink stuk opknappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar gaat het heen met de wereld dat er een aparte datingsite voor zogenaamd lelijke mensen moet bestaan? Schoonheid is subjectief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vindt deze mensen helemaal niet lelijk en ik ken mensen die van de buitenkant heel mooi zijn maar van binnen aartslelijk dus wat zegt dit belachelijk dat er een datingbureau is voor lelijke mensen de wereld staat echt op zijn kop en ik heb daar veel moeite mee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze mensen zijn helemaal niet lelijk. Hooguit moeten ze afvallen en misschien kan een make-overtje ook geen kwaad, maar lelijk???

    BeantwoordenVerwijderen