dinsdag 14 maart 2017

Wielrenner wordt van zijn fiets gerend door een hert

Vaak zijn het de herten die het slachtoffer zijn van razendsnelle voertuigen op de weg. 
Maar dit keer was het andersom het geval. 


Met nog maar 10 kilometer te gaan werd Shane O’Reilly uit Blackrock in County Dublin tijdens een triatlon van zijn fiets gereden. 
Eh.. gerend. 
En wel door een hert. 
Shane ging ten val, brak gelukkig alleen zijn helm en ging weer door om zijn race te voltooien.

Fotograaf Erik Scraggs was bij de wielerwedstrijd en was toevallig in staat om de bijzondere gebeurtenis op beeld vast te letten. 


“Terwijl ik stond te wachten op de groep wielrenners hoorde ik een geritsel achter me. 
Toen ik me omdraaide zag ik een groep herten parallel aan de weg lopen”, vertelt hij BBC. 
Erik had echter nooit gedacht dat een van de herten over de wielrenner zou springen.

meer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten