vrijdag 14 oktober 2011

Visallergie? Vrouw (23) in een paar dagen tijd 50 jaar ouder (video)

In Vietnam staan dokters voor een raadsel bij het zien van Nguyen Thi Puong, een vrouw die in enkele dagen tijd plots 50 jaar verouderde. Op haar 23ste kreeg de knappe jonge vrouw plots een extreme allergische aanval, volgens haar door een levenslange visallergie.



Ze kreeg erg zware jeuk, haar gezicht zakte helemaal in en op enkele dagen tijd was ze plots 50 jaar ouder (zie video onder dit artikel). Ze was zo beschaamd dat ze haar gezicht jarenlang verborg achter een masker. Nu is ze naar buiten gekomen met haar vreselijk verhaal, samen met haar 33-jarige man Tuyen die benadrukt dat hij zijn vrouw ondanks haar bizarre ziekte nog altijd even graag ziet. Met de hulp van dokters hoopt de vrouw om haar dramatisch verouderingsproces nog om te keren, maar die hoop lijkt vruchteloos te zullen blijven.

De vrouw toont bewijzen met de foto's van een prachtige bruid die vijf jaar geleden op 21-jarige leeftijd in het huwelijksbootje stapte. "Toen was ik toch redelijk knap en niet zo lelijk als nu", zegt Nguyen Thi Puong een beetje sarcastisch. "Ik denk dat mijn ziekte te maken heeft met een levenslange allergie voor vis en ander voedsel dat uit de zee komt. Drie jaar geleden had ik een exteem slechte reactie. Ik had zware jeuk over mijn hele lijf. Zelfs 's nachts moest ik de hele tijd krabben."

meer bizarre dingen op http://5-five-5.blogspot.nl/

Ik nodig alle lezers uit om te reageren en/of vragen te stellen. U kunt gebruik maken van het formulier onder aan dit artikel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten