zaterdag 23 juni 2012

Humor met vliegen.




Vliegen. 
Irritante rotbeesten. 
Iedere dag weer vliegen. 
Overal. 
Ze zijn brutaal. 
Ik probeer ze dood te maken met mijn "tennisracket". 
Negen van de tien keer sla ik mis. 
En die ene die ik vang laat ik eerst bakken op mijn "tennisracket" om hem vervolgens naar buiten te gooien. 
Dood, morsdood.
Is die ene vlieg dood dan komen er tien andere vliegen voor zijn begrafenis. 
Schiet niet op. 
Kom ik iets tegen van een Zweedse fotograaf. 
Die maakt leuke en grappige dingen met dode vliegen en fotografeert ze vervolgens.
Hoe creatief kan je zijn met een dode vliegen?

De fotograaf heet Magnus Muhr.


















2 opmerkingen:

  1. Ofsen

    23 jun 2012 13:27
    hoe verzint hij het. schitterend. op de camping, caravan een maand geleden verkocht, hadden we ook een eletr.mepper. niet zoveel vliegen, wel vaak wespen, die konden wat strootstoten hebben voordat ze dood waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry hoor... maaruh als ik die pics zie moet ik echt keihard lachen.... HUMOR ;)

    BeantwoordenVerwijderen