zondag 30 december 2012

Man van 94 is pappa geworden: "Ik doe het geen drie keer per nacht meer".



De Indiase Ramjeet Raghav is 94 en doet het tegenwoordig wat rustiger aan. De gewoonte drie keer per nacht van bil te gaan met zijn vrouw Shakuntala zet de man even aan de kant om zich te focussen op de opvoeding van zijn pasgeboren zoon Karamjit. Ramjeet is de oudste papa ter wereld.

"Ik ben gezond en ik ben dol op seks met mijn vrouw. Ik vind het heel belangrijk dat een stel regelmatig seks heeft", oordeelt Ramjeet. "Als ze me erom vraagt, hou ik het de hele nacht vol maar voor het welzijn van ons kind heb ik die gewoonte even opzij gezet", verklaart de man in The Sun.



"Beter dan een man van 25"
Shakuntala is in de vijftig, maar ze vindt haar man niet oud. "Hij kan de liefde bedrijven als een man van 25. Beter zelfs, mijn Ramjeet gaat de hele nacht door. Bovendien is hij een schitterende vader".

15 euro per week
Ramjeet woont met zijn vrouw en zoon in een hut met twee kamertjes, en als landarbeider verdient hij 15 euro per week. De verstokte roker werkt negen uren per dag in het Indiase Haryana.

Nog eentje
Maar sinds hij vader is geworden - van zijn eerste kind - gaat hij niet graag meer werken. Nog een kind fabriceren, daar heeft hij meer oren naar. "Over zes maanden proberen we nog een mooie zoon te maken", glundert Ramjeet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten