dinsdag 14 februari 2012

Hap zei de Dogo Argentino live op tv. (filmpje)


Televisiepresentatrice Kyle Dyer beleefde vorige week angstige momenten toen een Dogo Argentino live op televisie een stuk uit haar lip beet. 
Om de verwondingen te dichten waren wel zeventig hechtingen nodig.
 "Mijn lippen zijn aan elkaar gehecht om de bloedsomloop rond mijn mond te stimuleren en om de aanhechting van een nieuw stukje huid mogelijk te maken", klonk het op haar Facebookpagina.


De hond werd vorige week dinsdag door een brandweerman uit ijskoud water gered nadat hij een coyote achtervolgde. 
Een dag later zaten de eigenaar van Max, de brandweerman én Max zelf in het praatprogramma van Dyer. 
Na wat gekietel onder de kin van de hond boog Dyer voorover, waarna 'Max' een hap nam uit haar lip.


Mijns inziens is het niet al te slim van die vrouw om zo dicht bij een wildvreemde hond te komen. Je ziet al dat de blik van de hond veranderd en hij al even zijn tandjes laat zien.
Ik laat nooit vreemden mijn hond aaien. Helaas wordt dat niet altijd begrepen door mensen. Maar ik neem geen enkel risico met mijn hond.

En dan 70 hechtingen. Lijkt mij wat veel, of ze moet hele dikke lippen gehad hebben.

2 opmerkingen:

  1. Gast 14 feb 2012 17:03
    ik heb zelf een dogo , hoe kunnen ze een beest dat een dag van te voren een stress moment heeft , en dan de andere dag zo in de belangstelling zetten bij vreemde.
    dit is vragen om problemen ,wie gaat er nu als onbekende de uitdaging aan om met het gezicht bij een hond in de buurt te komen.
    je kan op de beelden toch al zien dat hij hier niet van gediend is

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerst gedraagt de presentatrice zich onderdanig door de kin van de hond te aaien, en daarna doet ze ineens dominant door haar gezicht dichtbij te brengen. Dat is vragen om problemen...

    BeantwoordenVerwijderen